Ο Lloyd’s Register πιστοποίησε με Type Approval το σύστημα ναυτιλιακού αυτοματισμού SHaPoLi (Shaft Power Limitation system EDIT ECO 8 SHaPoLi) της EDIT Automation, με βάση τους κανονισμούς IACS Rec.172 EEXI με τους οποίους καλείται να συμμορφωθεί η παγκόσμια ναυτιλία και τίθενται σε ισχύ το 2023.
Ο EEXI είναι ο Δείκτης Ενεργειακής Αποδοτικότητας των Ενεργών Πλοίων (Energy Efficiency Existing Ship Index – EEXI). Το σύστημα EDIT ECO 8 SHaPoLi ενισχύει τη λειτουργικότητα των πλοίων προκειμένου να συμμορφωθούν με τις απαιτήσεις του νέου κανονισμού.
Ο CEO της EDIT Automation Μάρκος Σιγάλας, επισημαίνει πως το σύστημα «είναι απαραβίαστο, αυτόνομο, ακριβές, εύχρηστο κι ευέλικτο. Καταγράφει, επεξεργάζεται και διαχειρίζεται δεδομένα, προσαρμόζεται στις ανάγκες της κάθε ναυτιλιακής εταιρείας και είναι το πιο ανταγωνιστικό στην αγορά». Ερωτηθείς εάν το σύστημα θα πιστοποιηθεί και από άλλους νηογνώμονες, ο κύριος Σιγάλας απάντησε πως η διαδικασία έχει ήδη ξεκινήσει με άλλους τρείς νηογνώμονες και θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους. Η ελληνική EDIT Automation έχει εξάγει το συγκεκριμένο σύστημα και σε πολλές χώρες του εξωτερικού. Τελεί ως αποκλειστική αντιπρόσωπος της Trelleborg Marine Systems UK Ltd στην Ελλάδα και στην Κύπρο για τους μετρητές ισχύος άξονα (SPM), έχοντας ήδη εγκαταστήσει το σύστημα σε πλοία εξοπλισμένα με μετρητές ισχύος άξονα Trelleborg TSX5, καθώς και άλλων κατασκευαστών, όπως HOPPE, KYMA, LEMAG, TX Marine κ.ά.
Η εταιρεία είναι πιστοποιημένη για την εγκατάσταση και τη συντήρηση παγκοσμίως των μετρητών ισχύος άξονα (SPM) της Trelleborg Marine Systems UK Ltd και των ροόμετρων (flowmeters) YOKOGAWA – TCB AVGIDIS εγκαθιστώντας τα συνδυαστικά σαν πλήρες σύστημα (Flowmeter – SPM – SHaPoLi) με δυνατότητες μέτρησης, συλλογής και καταγραφής δεδομένων επιδόσεως πλοίου. Η EDIT Automation είναι η μόνη Εξουσιοδοτημένη και Πιστοποιημένη εταιρεία στην Ελλάδα για την πώληση και εγκατάσταση:
H συνδυασμένη εγκατάσταση των παραπάνω συστημάτων στα ελληνικά ναυπηγεία και λιμάνια από την ομάδα της EDIT Automation, μειώνει το κόστος εργασίας κατά 1/5 σε σχέση με τον ανταγωνισμό, προς όφελος των ναυτιλιακών εταιρειών.