Η διώρυγα του Παναμά, μία από τις μεγαλύτερες διώρυγες του κόσμου, ανανεώνει τους κανονισμούς της και εισάγει έναν νέο, που τίθεται σε εφαρμογή από την 1η Οκτωβρίου του 2023.
Πιο συγκεκριμένα, κάθε πλοίο με πλάτος 33.22 μέτρα (109 πόδια) θα απαιτείται να φέρει σταθερή πιλοτική μονάδα με Real Time Kinematics (RTK). Η Trelleborg, αντιπρόσωπος του Shapoli ECO 8 που δημιούργησε η EDIT και παραγωγός του γνωστού Safe Captain App, πρωτοπορεί ξανά.
Έτσι φέρνει στην αγορά το Safe Pilot p3, που το εκπροσωπεί η EDIT Automation.
Το Safe Pilot p3 δεν είναι μία απλή πιλοτική μονάδα. Διαθέτει υψηλή ακρίβεια, η οποία ενισχύει την επίγνωση της κατάστασης του πιλότου. Το Safe Pilot p3, έχοντας δική του «ευφυΐα», φιλτράρει και παρουσιάζει τις πιο απαραίτητες πληροφορίες. Άξια αναφοράς είναι η βελτίωση επικοινωνίας καπετάνιου, πιλότου και του προσωπικού των ρυμουλκών και του καναλιού.
Σημαντικό στοιχείο είναι επίσης η μείωση των συμβάντων και του χρόνου διακοπής λειτουργίας χάρη στην αυτοματοποιημένη απεικόνιση δεδομένων και ανταλλαγών.
Τέλος, υπάρχει η δυνατότητα αύξησης της ασφάλειας πλοήγησης σε μεγαλύτερο φάσμα καιρικών συνθηκών. Το Safe Pilot μπορεί επίσης να συνδεθεί και με το Safe Captain, όπου με τον συνδυασμό τους μπορεί να χρησιμοποιηθεί παγκοσμίως σε όλες τις πλωτές οδούς και τα λιμάνια.
Το Safe Pilot έχει ενσωματωμένη δεύτερη μπαταρία σε περίπτωση εξάντλησης της πρώτης, καθώς και σύστημα multi GNSS L1/L2. Είναι όμως και ανεξάρτητο από την κατεύθυνση του πλοίου, έχοντας επίσης ανιχνευτή πλαστογράφησης και εμπορικής αλλά και ενσωματωμένη IMU.
Η EDIT Automation πάντα πρωτοπόρος και στο πλευρό κάθε ναυτιλιακής με στόχο να καλύπτει κάθε ανάγκη της, προσφέρει και αυτό το σύστημα στην Ελλάδα!
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με το info@edit.com.gr ή τηλεφωνήστε στο 210 4127560.
Source: naftemporiki.gr