EDIT Automation

Edit Automation

Η EDIT Automation επικεντρώνεται σε νέες υπηρεσίες για τη βιωσιμότητα της ναυτιλίας

Η ναυτιλιακή βιομηχανία βρίσκεται σε μια σημαντική στιγμή μετασχηματισμού, αντιμετωπίζοντας την πρόκληση της βιωσιμότητας και της αποτελεσματικότητας. Οι αυξημένες απαιτήσεις για περιβαλλοντική συμμόρφωση και η ανάγκη για αποδοτικότερη λειτουργία καθιστούν αναγκαία την εξέλιξη των υπηρεσιών και των συστημάτων αυτοματισμού στον τομέα της ναυτιλίας.
Στην συνέντευξη που ακολουθεί, ο CEO της EDIT Automation, Μάρκος Σιγάλας, μιλάει για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αντιμετωπίζει η ελληνική ναυτιλία στον τομέα των υπηρεσιών και των συστημάτων αυτοματισμού σε παγκόσμιο επίπεδο. Αναλύει τις νέες υπηρεσίες που απαιτούνται για τη βιωσιμότητα της ναυτιλίας προς το 2050 και τον κρίσιμο ρόλο του προσωπικού στη συνεχώς εξελισσόμενη πορεία της εταιρείας τα τελευταία χρόνια. Επιπλέον, αναδεικνύει τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας και τη σημασία των πράσινων λιμανιών στο πλαίσιο της αειφορίας και της περιβαλλοντικής προστασίας.


Ποια γεγονότα της ζωής σας, σάς έστρεψαν προς τη ναυτιλία; Ποιες είναι οι αξίες και αρχές της ελληνικής ναυτιλίας που σας αντιπροσωπεύουν;
– Κατάγομαι από ναυτική, νησιωτική οικογένεια και γεννήθηκα στον Πειραιά… Θάλασσα από παντού, ιστορίες για την θάλασσα καθημερινά. Άκουγα, έβλεπα, μύριζα την θάλασσα σε κάθε μου βήμα. Η ναυτοσύνη, η υπευθυνότητα, η ενσυναίσθηση, το φιλότιμο, η αλληλοϋποστήριξη είναι μερικές από τις αξίες που αντιπροσωπεύουν εμένα και την εταιρεία μου. Η πιο σπουδαία όμως από αυτές τις έννοιες είναι για εμένα ο σεβασμός. Σεβασμός για τον άνθρωπο που ταξιδεύει μακριά από την οικογένεια του, σεβασμός για την ασφάλειά του, σεβασμός απέναντι στην ίδια τη θάλασσα. Και τι εννοώ; Να τη φροντίζουμε, να την προσέχουμε και μάλιστα με κάθε καιρό, είτε με μπονάτσα, είτε με φουρτούνα.

 

Περιγράψτε μας τους στόχους και τα επιτεύγματα της εταιρείας σας στις απαιτήσεις της ελληνικής ναυτιλίας στον τομέα των υπηρεσιών και συστημάτων αυτοματισμού παγκοσμίως. Έχετε υιοθετήσει νέες υπηρεσίες για τη βιωσιμότητα της ναυτιλίας προς το 2050;
– Από την πρώτη ημέρα που δημιουργήθηκε η EDIT Automation, μελετούσα τις μεγάλες εταιρείεςτου εξωτερικού. Έβλεπα πώς προόδευαν, δημιουργούσαν, κατασκεύαζαν, επισκεύαζαν τα δικά τους συστήματά. Έχοντας λοιπόν ήδη μια εμπειρία 15 ετών όταν ξεκίνησα την εταιρεία, κατάφερα τον δεύτερο χρόνο να κάνω εγκαταστάσεις συστημάτων αυτοματισμού κύριας μηχανής σε 3 νεόκτιστα LPG πλοία στην Ν. Κορέα. Τον τρίτο χρόνο είχα ήδη ξεκινήσει το δικό μου σύστημα ένδειξης και παρακολούθησης συστημάτων αυτοματισμού από το πλοίο, στο γραφείο. Ένα χρόνο αργότερα κατασκευάσαμε και εγκαταστήσαμε σε πλοία το: “MGO- CONTROL System”. Το 5ο έτος είχαμε ήδη κατασκευάσει και εγκαταστήσει σε πλοία το σύστημα “ Monitoring Bearing Temperature for Hazardous Area / Pump Room”. Aμέσως μετά κατασκευάσαμε και εγκαταστήσαμε τόσο σε υπάρχοντα όσο και σε νεόκτιστα πλοία το “Maniffold Pressure Monitoring & Data Recorder system // hazardous area” καταφέρνοντας να τοποθετηθεί η εταιρεία στην maker list new buildings. Μπορώ να αναφέρω πολλές επιτυχίες μας, αλλά θα μείνω σε 2 βασικές:
Την εκπαίδευση στην Ιαπωνία από την Fellow Kogyo το 2017, με την οποία πήραμε πρώτοι στην Ελλάδα, την πλήρη πιστοποίηση για τους κανονισμούς MEPC 60 (33) & MEPC 107 (49) // 15 ppm. Η δεύτερη είναι η κατασκευή και η πιστοποίηση του ECO 8 ShaPoLi. Με το ECO 8 ShaPoLi καταφέραμε να πρωταγωνιστήσουμε στην παγκόσμια αγορά της τεχνολογίας ναυτιλίας χάρη στα παρακάτω:

– Πολύ γρήγορος σχεδιασμός και κατασκευή,

– Πιστοποιήσεις από 5 διαφορετικούς νηογνώμονες σε διάστημα μόλις 5 μηνών,

– Η καλύτερη τιμή της αγοράς σε σχέση με τις λειτουργίες του προϊόντος,

– Συνεργασία με όλους τους κατασκευαστές,

– Εγγύηση συστήματος που ξεπερνάει τα 2 έτη.

Αυτά αποδεικνύουν ότι είμαστε ένα βήμα μπροστά στις απαιτήσεις των κανονισμών της ναυτιλίας -και όχι μόνο στους κανονισμούς συμμόρφωσης έως το 2050- και θα συνεχίσουμε να το αποδεικνύουμε κάθε χρόνο με ποιότητα.

 

Πιστεύετε ότι οι νέες απαιτήσεις για πιο εξελιγμένα πλοία και εταιρική λειτουργία θα οδηγήσουν σε περισσότερες αλλαγές στον τομέα υπηρεσιών και συστημάτων αυτοματισμού στη ναυτιλία;
– Το κάθε πλοίο είναι ένα μικρό νησί, με τους δικούς του ανθρώπους- πληρώματα και τα δικά του μικρά εργοστάσια- τα συστήματά δηλαδή παραγωγής ρεύματος, κίνησης, φορτίου κτλ. Όλο αυτό υπάγεται σε διεθνείς κανονισμούς και νομοθεσίες, επομένως όπως ήδη έχει ξεκινήσει σε άλλες χώρες η εξέλιξη σταπλοία και στην εταιρική λειτουργία, έτσι θα συνεχίσει και σε όλη την βιομηχανία προϊόντων και συστημάτων η οποία ασχολείται με την ναυτιλία και όχι μόνο με τον τομέα αυτοματισμού της ναυτιλίας. Ο αυτοματισμός από μόνος του ηγείται των εξελίξεων.

 

Πώς αντιμετωπίσατε τις δυσκολίες που προέκυψαν από τα γεωπολιτικά γεγονότα, τις κυρώσεις και τις αλλαγές στο θαλάσσιο εμπόριο;
– Πάντα υπήρχαν προσκλήσεις στον τομέα της ναυτιλίας, από τότε που εμπλέκομαι επαγγελματικά. Σχεδόν κάθε 5ετια υπήρχαν έκρυθμες καταστάσεις, οικονομικές κρίσεις, αυστηρότεροι κανόνες κ.ο.κ
Έχει υπάρξει περίοδος όπου στην θάλασσα να επικρατεί μόνον μπονάτσα;
Ακριβώς έτσι αντιμετωπίζω τις προκλήσεις με υπομονή, αντοχή και πίστη πως οι καλύτερες ημέρες πάντα έρχονται. Έχοντας όραμα, αντιμετωπίζει κανείς κάθε δυσκολία που μπορεί να «βγει» στο δρόμο του, γιατί δεν «μένει» σε αυτό αλλά στην επίτευξη του στόχου.

 

Περιγράψτε τον ρόλο του προσωπικού σας στη συνεχή εξελισσόμενη πορεία της εταιρείας σας τα τελευταία χρόνια;
– Η αρχή της εταιρείας μας βασίζεται στις υπηρεσίες περισσότερο απ’ ότι στην πώληση ανταλλακτικών ή προϊόντων. Από την πρώτη ημέρα της έναρξης της EDIT, στόχος είναι η συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού με πιστοποιήσεις είτε στην Ελλάδα, είτε στο εξωτερικό.
Αρκεί να σας πω πως μέχρι σήμερα έχουμε λάβει περισσότερες από 60 πιστοποιήσεις, που αφορούν στην εκπαίδευση και υπηρεσίες του προσωπικού μας.
Πιστεύουμε πολύ στην εκπαίδευση του προσωπικού μας προκειμένου να έχουμε την καλύτερη παροχή υπηρεσιών, για τη μέγιστη ασφάλεια του πληρώματος, του πλοίου, του φορτίου αλλά και του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
Είμαστε από τις πρώτες εταιρείες του κλάδου μας που πιστοποιήθηκε γυναίκα τεχνικός στην Ιαπωνία, προκειμένου να ανεβαίνει σε πλοία και να πιστοποιεί συστήματά περιβαλλοντικά και αυτοματισμού.
Εμείς δεν διαχωρίζουμε το προσωπικό μας, δίνουμε πάντα ευκαιρίες, το ενδυναμώνουμε, το σεβόμαστε προκειμένου να αφοσιωθεί στην δουλειά του. Μόνο έτσι οι εργαζόμενοι θα σεβαστούν αντίστοιχα και τους πελάτες μας, που μας εμπιστεύονται, τις ναυτιλιακές δηλαδή και τα πληρώματα.

 

Περιγράψτε τα μελλοντικά σχέδια και projects της εταιρείας σας για την αντιμετώπιση των νέων προκλήσεων στη ναυτιλία.
– Βασικός μας στόχος είναι να υπάρχει μια μεγάλη και σταθερή βάση ανθρώπινου δυναμικού στην εταιρεία μας, με υψηλές αξίες, συνεχή εκπαίδευση σε νέες τεχνολογίες και δυνατές συνεργασίες με μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Από την στιγμή που υπάρχει αυτή η βάση τότε όλες οι διεθνείς προκλήσεις είναι για εμάς καλοδεχούμενες. Προετοιμαζόμαστε καθημερινά γι αυτές.
Είναι πολλά και ενδιαφέροντα τα projects πάνω στα οποία εργαζόμαστε.
Θα ήθελα όμως να αναφερθώ σε ένα από αυτά, τη συνεργασία μας με την GREEN ESCO & MC Chargers που αφορά στα πράσινα λιμάνια. Είναι ένα θέμα που θα απασχολήσει πάρα πολύ την ελληνική ναυτιλία κι εμείς ήδη είμαστε έτοιμοι να συνδράμουμε αποτελεσματικά σε αυτό.

Source: elnavi.gr